Néhány releváns találat:
Bővebb információ telefonon

06(30)670-2000

Q&C Franchise rendszer

Indítsa el saját Q&C franchise zónáját! Átfogó rendszert kínálunk mindenki számára, aki egy dinamikusan fejlődő vállalkozás részese szeretne lenni. A továbbiakban többet megtudhat az általunk kínált lehetőségről.

Ásványvíz fogyasztás Magyarországon

Magyarországon folyamatosan terjed a szűrt ivóvizek és az ásványvizek népszerűsége. Nem elhanyagolható tény, hogy hazánk egyik nemzeti kincse maga az ásványvíz. Az elmúlt pár évben közel megtízszereződött az ásványvíz fogyasztás mértéke. Ma már több mint 110 liter az egy főre jutó éves fogyasztás, ami érvről évre növekszik. Ez a szám esetünkben magasabb is, hiszen nem foglalja magába a tisztított vizeket. A PET palackos vizek piacát pedig folyamatosan bitorolják, és dinamikusan terjednek a környezetbarát és kényelmes ballonos és hálózati vízadagolók, valamint a hozzájuk kapcsolható szolgáltatások. Az ok egyszerű, az emberek igénylik a kényelmet, és lassan éled mindenkiben a környezettudatosság.  A Q&C az elsők között célozta meg a lakosságot, mely piac még kiaknázatlan. Mi nem egy ásványvíz márkát, hanem egy szolgáltatói brand-et kínálunk. A célunk nem egy terméknél leragadni, hanem egy olyan komplett szolgáltatást árulni, mely az ivóvízigényt hivatott kiszolgálni. Ezen a piacon csak az tudja a legjobb pozíciót megszerezni, aki a legszínvonalasabb szolgáltatást és termékeket kínálja. A víz, mint lételemünk pedig nem egy trend, 30 év múlva is szükség lesz a megfelelő színvonalú és minőségű vízre, így aki most jó pozíciót szerez, az a jövőben is sikerre van ítélve.

Miben jó a Q&C és mik a kilátások a közeljövőben

A nyugati országokban már régóta megszokottnak számítanak a vízadagoló gépek, ráadásul nem csak a munkahelyeken, hanem az otthonokban is. Magyarországon  még alig 20 éve ütötték fel fejüket a ballonos vízadagoló gépek és még csak a cégeknél terjedtek el szélesebb körben. Ennek oka, hogy eddig a ballonos és hálózati gépeket forgalmazó cégek a háztartásokal nem foglalkoztak, nem volt célpiacuk oda is értékesíteni. A lakosági szegmens pedig egy óriási piac. Mi egyik fő célunknak tűztük ki indulásunk óta a lakosság kiszolgálását, melyben eddig nagy sikereket értünk el azzal, hogy árainkat, marketingünket és szolgáltatásunkat pont ehhez a piaci réteghez igazítottuk. Természetesen mi magunk is fontosnak tartjuk a vállalati szegmenst is és ezért legalább akkor figyelmet szentelünk rájuk, mint a lakosságra. Termékeink minősége, választéka és áraink mindenki számára elérhetővé tették szolgáltatásunkat. Az általunk kínált termékpaletta pedig a piacon kapható legszélesebb és legszínvonalasabb, árazásuk pedig több mint barátságos. Ahogy most is, úgy a jövőben is folyamatos fejlesztéseket végzünk, hogy szolgáltatásaink és termékeink minősége és mennyisége tovább növekedjen és a piacon még kiemelkedőbb szerepet kapjanak.

Amit nyújtunk a Franchise átvevőknek

A kezdetektől fogva törekedtünk rendszerünk tervezése folyamán a franchisehoz alkalmas üzleti modellre. A rendszer kialakítása során főbb szempontok voltak, hogy a teljes rendszer egységes legyen, könnyen kezelhető és alacsony munkaerő igényű az átvevők részére, ami tovább csökkenti a költségeket. Pontokban foglalva a következő egységeket nyújtuk partnereink számára.

  • Központi weboldal, és webshop
  • Központi telefonos ügyfélszolgálat
  • Marketing és média tartalmak szerkesztése és megosztása, központosított hirdetésekkel is
  • Online ügyfélkapcsolati rendszer, statisztikai rendszerrel összekapcsolva
  • Online sofőr és szállítmány nyomon követés, valósidejű eladási adatokkal
  • Központi munkaerő közvetítés igény esetén
  • Automatikus kiszállítási, raktárkészlet kezelő és számlázási rendszer, mely külső beavatkozást nem igényel
  • Központi automatizált kintlévőség kezelés
  • Komplett Know how, arculati és további kézikönyvek
  • Területi védettség a franchise átvevők részére
  • Termékértékesítési kizárólagosság
  • Komplett beszerzés mely nem csak termékeinkre vonatkoznak, hanem a szolgáltatás működtetéséhez szükséges eszközökre is.
  • Saját gyártású termékek és technológiai fejlesztések (pl.: szóda rendszer)
  • Folyamatos fejlesztés minden területen

Alapvetően a fentebb felsorolt pontok célja mind a kényelmet, a pontosságot és a költségcsökkentést célozzák meg. Az átvevőknek nem jelent plusz költségeket a rendszerek használata, ezek célja is az, hogy csökkentsük a lehetséges problémák, emberi hibák számát és egy egyszerű és automatizált rendszert adjunk át, amelynek a segítségével az átvevőknek minimálisra csökken a foglalkoztatandó emberek száma. Ezen felül megosztunk minden szükséges információt a vállalkozás működtetéséhez, kezdve onnan, hogy milyen gépjárművet vásároljon az átvevő, odáig, hogy saját körzetén belül milyen hirdetési formákkal tudja elérni a maximális hatékonyságot.